Amsterdam, Nederland | Gepubliceerd op: 14 juni 2010
Pitch
Het WK wordt een feest.je! Check in tijdens de wedstrijden van Oranje en scoor mooie medailles & prijzen. http://pr.co/p/00031h
Samenvatting
Locatie gebaseerd vriendennetwerk feest.je maakt van het WK een feest.je. In samenwerking met Experts van Oranje verloot feest.je tijdens het WK een TV, een meet&greet met een bekende artiest en kaarten voor het Experts van Oranje evenement in de Kuip. Om kans te maken op deze prijzen en op WK medailles moet een gebruiker tijdens de wedstrijden van Nederland inchecken in de kroeg, in het café of thuis bij vrienden op de bank.
Details
Door met feest.je in te checken tijdens de wedstrijden van Nederland laat je je vrienden weten in welke kroeg jij de wedstrijd aan het volgen bent. Je vrienden zien zo direct waar je uithangt en kunnen bijvoorbeeld naar je toe komen om de tweede helft van de wedstrijd gezellig samen kijken.

Naast dat het handig is om te zien waar iedereen uithangt levert inchecken tijdens het WK meer voordelen op. Als een gebruiker incheckt tijdens een wedstrijd van Nederland scoort hij punten en medailles. De gebruiker met de meeste WK punten wint een splinternieuwe TV. Daarnaast worden er kaarten verloot voor het Experts van Oranje evenement in de Kuip en maken de feesters kans op een Meet&Greet met één van de artiesten.

Het is de tweede grootschalige actie die feest.je houdt met het platform. Eerder werd al in samenwerking met Samsung een 3D TV weggegeven tijdens het Samsung 3D evenement bij de Beurs van Berlage. "Het mooie is dat het mes aan twee kanten snijdt. Zowel onze gebruikers als commerciële partijen & merken profiteren van dergelijke acties.", aldus Aldert Greydanus, medeoprichter van feest.je. "Daarnaast is het een mooi voorbeeld van hoe feest.je ad hoc in kan springen op lokale ontwikkelingen en evenementen. Op deze manier generen we meerwaarde voor alle betrokken partijen."
Citaten

— Aldert Greydanus